WeSeeDo-Logo Sluiten

Compasity en WeSeeDo slaan de handen ineen!

[Groningen, maandag 6 mei 2024] - Compasity en WeSeeDo hebben de handen ineen geslagen om een innovatieve aanvulling te integreren op gebied van planning en contact binnen verzuimsoftware. Artsen en medewerkers kunnen via de planningstool PlanIT van Compasity gemakkelijk afspraken plannen en daarbij ook beeldbellen als optie gebruiken dankzij de integratie van WeSeeDo. Op deze manier kunnen gebruikers niet alleen efficiënter plannen, maar ook efficiënter communiceren.

Persoonlijke verbinding centraal in verzuimbegeleiding

“De samenwerking met WeSeeDo binnen onze verzuimsoftware is een belangrijke stap in onze missie om innovatieve oplossingen te bieden voor efficiënte planning en directe communicatie. Met WeSeeDo integreren we niet alleen functionaliteit, maar versterken we ook de persoonlijke verbinding tussen artsen en medewerkers binnen onze verzuimsoftware”, aldus Paul Kanbier, directeur van Compasity.

De behoefte aan geïntegreerde communicatieoplossingen in verzuimsoftware neemt toe, vooral gezien de recente ontwikkelingen in de gezondheidszorg en arbeidsomstandigheden. Deze samenwerking tussen Compasity en WeSeeDo speelt precies in op deze actuele behoeften.

Met WeSeeDo integreren we niet alleen functionaliteit, maar versterken we ook de persoonlijke verbinding tussen artsen en medewerkers binnen onze verzuimsoftware.
WeSeeDo’en: veilig, gemakkelijk en gepersonaliseerd beeldbellen

“We zijn erg blij met de samenwerking met Compasity”, vertelt Iebele Otten, eigenaar bij WeSeeDo. “Het is inspirerend om te zien hoe we samen innovatieve oplossingen kunnen ontwikkelen die de planning en communicatie in de verzuimsector efficiënter en flexibeler maken. De voordelen van WeSeeDo, zoals 100% veiligheid, stabiele beeldbelverbindingen en gebruiksgemak, leiden tot een hogere succesfactor, omdat beeldbellen meer is dan alleen beeld opbouwen.”.

WeSeeDo geïntegreerd binnen PlanIT

Over Compasity

Compasity ontwikkelt verzuim- en preventiesoftware vanuit een passie voor welzijn en technische innovatie waarbij de medewerker centraal staat. De software bestaat uit verschillende efficiënte modules die naadloos integreren met verschillende systemen. Daarnaast is de software ISO 27001 gecertificeerd en verwerkt de software informatie veilig en vertrouwd.

Over WeSeeDo

WeSeeDo is de toonaangevende oplossing voor veilig en persoonlijk beeldbellen zonder gedoe. Met maar één klik kunnen gebruikers gemakkelijk WeSeeDo’en, waarmee ze toegang hebben tot een betrouwbare en veilige beeldbel-omgeving. WeSeeDo onderscheidt zich door haar focus op gemak, veiligheid en personalisatie. Met een groeiend aantal klanten in Nederland, waaronder arbodiensten, huisartsenpraktijken en -posten, ziekenhuizen, gemeenten, meldkamers, verzekeringsmaatschappijen en notarissen, kiezen steeds meer organisaties voor WeSeeDo vanwege de stabiliteit, betrouwbaarheid, veiligheid en de vele mogelijkheden tot personalisatie.

Meer weten? Plan direct een
WeSeeDo gesprek met ons in!

We laten je graag zien hoe WeSeeDo werkt, op een dag en tijdstip dat jou uitkomt.