5 redenen waarom WeSeeDo de norm wordt

Eigenlijk zou ieder bedrijf met een website gebruik moeten maken van WeSeeDo.

Video tool voor advocatuur

Waarom?

Simpel: WeSeeDo is een revolutie in klantcontact.

Dat zit hem niet alleen in de service en het gebruiksgemak.

Lees hier waarom WeSeeDo de nieuwe norm wordt voor elk bedrijf met een website.

  1. Persoonlijk en direct contact met klanten

De WeSeeDo-knop zorgt ervoor dat je direct in contact staat met je doelgroep.

Mensen kunnen jou meteen te spreken én te zien krijgen. Dat is anders dan wanneer ze je een mail moeten sturen, waarbij ze moeten afwachten wanneer die wordt beantwoord.

Veel bedrijven bieden tegenwoordig een chatfunctie aan. Dat geeft al een veel sneller en directer contact dan e-mail, maar het is nog steeds niet zo heel persoonlijk. De WeSeeDo-knop maakt direct contact mogelijk.

Jij en je klanten kunnen elkaar zien en horen. Een heel verschil met mail of chat, en zelfs met telefoon – daarbij kun je elkaar wel horen, maar immers niet zien.

webrtc video chat

[Vraag hier een demo aan] 

  1. Contact is écht laagdrempelig

Als een klant informatie wil, is WeSeeDo veruit de laagdrempeligste manier om contact op te nemen. Ga maar na: bij een e-mail moet je nadenken over de aanhef, je moet schrijven – wat voor veel mensen een drempel is – en je moet wachten op antwoord.

Chatten heeft als voordeel dat je directer op elkaar kunnen reageren, maar het blijft zo dat het om geschreven tekst gaat.

En bellen? Daarvoor moet je nog altijd je telefoon pakken, een nummer intoetsen en meestal zo’n dodelijk keuzemenu doorlopen. Wist je dat verreweg de meeste klanten daarop afhaken?

De WeSeeDo-knop is direct aan te klikken, en je krijgt meteen oogcontact. Daar kan geen ander medium tegenop.

  1. Non-verbale communicatie is belangrijk

Als een klant een klacht heeft, is de kans dat je die goed afhandelt het grootst met WeSeeDo.

Dat komt doordat je klant gemakkelijk iets kan laten zien, zoals een product dat niet voldoet of waarmee hij niet uit de voeten kan. Andersom kun je je klant gericht helpen door te laten zien hoe iets werkt.

Bovendien is de kans dat een misverstand uitmondt in een conflict het allerkleinst via WeSeeDo. Je pikt namelijk ook non-verbale signalen op.

Zo kun je goed inspelen op irritaties, onzekerheden of behoeften die je zelfs telefonisch niet zo snel had opgemerkt.

  1. Klant voelt zich gewaardeerd door extra service

Bedrijven die WeSeeDo aanbieden aan hun klanten, zijn heel divers. Het gaat om zorginstellingen, gemeenten, coaches of advocatenkantoren. Wat deze bedrijven gemeen hebben? Ze zoeken actief contact met hun klanten en bieden extra service.

Dat hebben andere bedrijven niet, en klanten waarderen het. Direct oogcontact op afstand is een soort luxe. Daardoor voel je je als cliënt of patiënt echt gewaardeerd.

  1. WeSeeDo is innovatief: dat straalt af op jouw bedrijf

De punten hierboven laten zien waarom WeSeeDo je inhoudelijk veel oplevert.

Maar ook het simpele feit dat je gebruikmaakt van de nieuwste techniek is een voordeel. WeSeeDo is niet alleen vooruitstrevend in servicegerichtheid en gebruiksvriendelijkheid, maar is gebaseerd op een vooruitstrevende techniek: webRTC.

Met een WeSeeDo-knop op je website laat je zien dat jouw bedrijf innovatief is en met zijn tijd meegaat.

Het succes van WeSeeDo straalt zo ook op jou af.