WeSeeDo is beeldbellen op de juiste manier

Eenvoudig, gemakkelijk en veilig

WeSeeDo is beeldbellen op de juiste manier en onderscheidt zich in het menselijk contact, gebruiksgemak en veiligheid. Met focus op persoonlijk contact, aandacht en vertrouwen op het Internet, zodat organisaties succesvoller kunnen ondernemen.

Bespaar tijd en geld

Digitalisering in de vorm van online realtime zakelijk beeldbellen biedt de oplossing voor de innovatieve dienstverlening. Het is kosten- en tijdbesparend. Je hebt persoonlijk oogcontact met je klant en vangt direct de non-verbale signalen van je klant op die van belang zijn voor een goede klantenbinding.

Voordelen

Met WeSeeDo geef je effectief invulling aan je beeldcommunicatie. Dit levert je al gauw de volgende voordelen op:
– een flinke besparing op reistijd, kosten en CO2-uitstoot
– lagere kosten door tijdwinst en meer efficiency
– omzetverhoging door optimalisatie customer journey
– snellere en betere aankoop of service door direct oogcontact op afstand
– je houdt met de agenda en digitale wachtkamer functies de regie over je eigen agenda
– assistentes, secretaresses en casemanagers e.d. kunnen voor meerdere collega’s afspraken maken, waarbij deze collega’s aangestuurd worden
door verschillende managers van verschillende organisaties
– je werkprocessen blijven gelijk, er verandert niets in je bestaande werkprocessen
– goed te combineren met afspraken op kantoor
– je klanten hoeven niets te installeren
– en geen wachtwoord te onthouden

Functionaliteiten

WeSeeDo heeft de volgende features die je nodig hebt om een op maat gemaakte videotool binnen je online software platform te ontwikkelen:
• beeldverbinding: starten eenmalige en veilige beeldverbinding tussen agent en klant
• button: opvallende button op website om klanten te kunnen helpen met aankoop of service
• agenda: agent maakt via de agenda-tool de afspraak voor WeSeeDo-gesprek met de klant
• assistente: assistente/secretaresse maakt via de agenda-tool de afspraak met klant voor gesprek met agent
• afspraak maken via e-mail: uitnodiging videogesprek wordt via e-mail verstuurd naar agent en klant
• koppeling ICS-formaat, kan meegestuurd worden met de uitnodigingsmail,geschikt voor Outlook, Gmail etc.
• SMS uitnodiging: uitnodiging gesprek wordt via sms verstuurd naar klant
• digitale wachtkamer: de agent haalt de klant uit de online wachtkamer
• doorverbinden met behoud van videoverbinding: het gesprek wordt doorverbonden naar bijv. collega, 2e lijns-ondersteuning, tolk, etc.
• 3-weggesprek
• beveiligd chatten
• beveiligd bestanden versturen: tijdens het videogesprek attachments versturen
• screenshot maken, bijv. legitimatie gesprekspartner of bij ondersteuning service, etc.
• documenten / presentaties tonen: tijdens gesprek documenten en presentaties tonen
• scherm delen
• Word/Excel ed. online tijdens gesprek te bewerken
• facturatie: koppeling met facturatiesystemen, tijdens gesprek facturen bespreken en gelijk versturen
• reporting: rapportage van het gesprek
• recording: gesprek opnemen en opslaan in eigen systemen

Bekijk hier hoe het werkt

Let's WeSeeDo!