Voor storings- en onderhoudsdiensten

Direct meekijken tijdens het telefoongesprek

Adequater en gerichter helpen

Wanneer had je tijdens het telefonisch gesprek willen meekijken?

Heb je weleens het gevoel gehad dat je tijdens het gesprek direct op afstand met je klanten mee had willen kijken?  Denk daarbij aan een defecte CV ketel, kraan, kabels, etc. Dat kan vanaf nu met WeSeeDo Direct!

Onderzoek wijst uit dat je met WeSeeDo Direct tot wel 80% minder lange telefoongesprekken hebt met je klanten, doordat je met de beeldverbinding van WeSeeDo Direct storingen makkelijker in kaart kan brengen en inventariseren. Dit scheelt een hoop frustraties bij je klanten en geeft je klanten een beter gevoel.

Direct beeld op afstand

WeSeeDo Direct is een slimme klantcontact oplossing, waarbij je naast het telefoongesprek direct een eenzijdige beeldverbinding opstart. Jij ziet meteen de situatie ter plekke bij je klant, waarbij de telefoonverbinding tussen jou en de klant blijft staan.

Voordelen WeSeeDo Direct

  • je kan storingen direct beter beoordelen
  • je kan je klanten adequater en gerichter helpen
  • je kan de ingeplande bezoeken van monteurs beter informeren en aansturen
  • je hebt een betere overdracht naar de storings- of onderhoudsdienst
  • het scheelt een hoop frustraties bij je klanten
  • het maakt je werk efficiënter
  • je werkprocessen blijven gelijk, er verandert niets in je bestaande werkprocessen
  • het is plaats onafhankelijk inzetbaar
  • je klanten hoeven niets te downloaden of te installeren
  • het is voor je klanten direct op elke smartphone bruikbaar

“Met WeSeeDo Direct kan je beter inventariseren wat het probleem is.
Daardoor krijg je een grotere efficiëntie in de uitvoering.”

Wat levert het je op?

Een grotere efficiëntie en tijdswinst

het is enorm kostenbesparend

je klanten krijgen een betere klantervaring

je biedt snellere en persoonlijke service

je medewerkers hoeven minder heen en weer te rijden

je legt minder groot beslag op je medewerkers en middelen

je bespaart op brandstof

er kunnen meer klanten geholpen worden

WeSeeDo draagt bij aan de NPS en MVO van je onderneming

Veilig en security

WeSeeDo Direct slaat geen beelden en/of audio op en voldoet aan de ISO27001, NEN7510 en Europese privacywetgeving. De privacy blijft gewaarborgd.

Makkelijk te combineren met elke telefooncentrale

Ongeacht welk software pakket en telefooncentrale je gebruikt, WeSeeDo Direct is binnen twee uur operationeel en gelijk eenvoudig te bedienen door je medewerkers. Daarnaast is het voor je klanten direct op elke smartphone bruikbaar. Klanten hoeven dus vooraf niets te downloaden of te installeren.

WeSeeDo Direct, storingsdiensten, beeldbellen

Ervaar WeSeeDo Direct zelf.
Vraag een demonstratie aan!

Liever op een andere manier contact? Bel ons op (085) 273 79 77 of gebruik ons contactformulier. Of blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief.

Nieuwsbrief

    Meer weten over hoe wij met privacy omgaan? Lees ons privacy statement.