Wil jij van 2% naar 25% conversie?

Meer verkoop

Minder retourzendingen

Vertrouwensband door persoonlijk contact

Naar 25% conversie

Als je webwinkel 2% conversie oplevert, doe je het al behoorlijk goed. Door persoonlijk contact toe te voegen, bouw je een betere band op met je klanten. Klanten koppelen je product aan jouw service.

Door hen persoonlijk te woord te staan en in de ogen te kijken, voeg je een grote waarde aan de service toe. Je bindt je klanten op een heel natuurlijke en directe manier aan je. En dat levert meer omzet op. 25% conversie klinkt toch een stuk beter, of niet?

Waarom 25% conversie? Lees het hier in onze blog over de toegevoegde waarde van contact via WeSeeDo.

Maak werk van afhakers

Het gebeurt maar al te vaak dat bezoekers van alles in hun winkelmand gooien, maar voor de kassa toch nog afhaken. Dat wil je niet. Als webwinkelier wil je je klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Door persoonlijk advies aan te bieden via WeSeeDo trek je ze niet alleen over de streep, maar lukt het je vaak zelfs nog om extra artikelen in hun winkelmand te krijgen.

Service door advies op afstand

Online aankopen doen is makkelijk, maar ook onpersoonlijk. Klanten hebben immers geen contact met het winkelpersoneel. Met WeSeeDo hebben ze dat contact wél. Klanten kunnen met één druk op de videobutton op je website contact zoeken en met al hun vragen bij je terecht. Zonder te chatten of te mailen. Net ouderwets winkelen, maar dan op afstand.

Video tool voor advocatuur

Persoonlijk contact geeft de klant vertrouwen

Persoonlijk contact geeft de klant vertrouwen en het gevoel dat je hem serieus neemt. Daardoor zal hij sneller bij je terugkomen voor een volgende aankoop. Met WeSeeDo vergroot je niet alleen de kans dat je klanten aantrekt, maar ook dat je ze vasthoudt.

Betere informatie = minder retourzendingen

Met WeSeeDo kun je klanten beter informeren over hun aankoop. En dat zorgt voor minder retourzendingen. Maar ook bij klachten over een aankoop kunnen klanten via de videochat heel snel laten zien wat er aan de hand is. Zo kan een medewerker snel het probleem vaststellen en actie ondernemen om het op te lossen. Dit bespaart mailverkeer en dus een hoop tijd.

Let's WeSeeDo!