WebRTC API voor grotere organisaties

  • WeSeeDo invoeren in een grote organisatie?

  • Een WeSeeDo callcenter inrichten?

We hebben bij WeSeeDo, samen met onze partners, lang en hard gewerkt aan de WebRTC API om ervoor te zorgen dat het maximale aantal webRTC-functies beschikbaar zijn.

WebRTC WeSeeDo verbetert het contact

WebRTC oplossingen

Toepassingen

Voorbeeld zien?

WebRTC Implementatie

Als je videobellen via webRTC wilt aanbieden vanuit een middelgrote tot grote organisatie, moeten je medewerkers natuurlijk gebruik kunnen maken van informatie uit al je bestaande systemen, zoals klantenservicesoftware, CRM-systemen en ERP-systemen. Dat kan allemaal met de Web RTC API van WeSeeDo. Door deze oplossing te kiezen, haal je bovendien veel extra mogelijkheden in huis.

WebRTC oplossingen

We hebben bij WeSeeDo, samen met onze partners, lang en hard gewerkt aan de WebRTC API om ervoor te zorgen dat het maximale aantal webRTC-functies beschikbaar zijn. Alles wat jij als grote organisatie nodig hebt om een gesprek van begin tot eind goed af te handelen en daarbij niet alleen gebruik te maken van je bestaande systemen, maar ook opvolging te geven aan het gesprek, is aanwezig in de API. Op deze manier kun je WeSeeDo volledig integreren in je professionele bedrijfsvoering.

Toepassingen van de WeSeeDo WebRTC API

  • Integratie met bestaande webapplicaties
  • Maak apps voor je bestaande SaaS platform
  • Integratie met klantenservice software
  • Integratie met CRM systemen
  • Integratie met ecommerce software
  • Integratie met membership/community software
  • Integratie met zorgapplicaties
  • Geschikt voor firewalls en proxies

Wat zit er in de API bibliotheek?

  • Mogelijkheden om gebruik klantvriendelijk te maken
  • Mogelijkheid om je processen beter te stroomlijnen
  • Geheel eigen look & feel

Extra features in de WeSeeDo WebRTC API

  • Doorverbinden
  • Extra mensen in de call
  • Documenten delen
  • Presentaties delen
  • Chat functie toevoegen

Let's WeSeeDo!

Nieuwsbrief