Bij WeSeeDo zitten we nooit stil en zijn we de afgelopen tijd hard bezig geweest om aanpassingen te doen aan WeSeeDo persoonlijk. Graag brengen we je op de hoogte van alle nieuwe functionaliteiten en verbeteringen.

Je online wachtkamer in jouw stijl

Ons development team heeft weer mooie functionaliteiten ontwikkeld die je werk nog leuker en makkelijker maken. Vanaf 27 juli heb je namelijk de mogelijkheid om binnen je WeSeeDo beheeromgeving je online WeSeeDo wachtkamer te personaliseren. Je kunt je digitale wachtkamer aankleden met een mooie achtergrond afbeelding. Denk hierbij aan je bedrijfslogo of een foto van je fysieke wachtkamer of ontvangstruimte. Voor je cliënten direct herkenbaar en vertrouwd. Zo geef je een extra menselijke draai aan jouw WeSeeDo-gesprekken.

 

Uitnodiging volledig in jouw handen

Naast je gepersonaliseerde online wachtkamer, kan je binnenkort ook je uitnodigingsmails personaliseren binnen je WeSeeDo beheeromgeving. In het vernieuwde uitnodiging-scherm kan je de standaard uitnodigingstekst aanpassen. Je kunt tekst verwijderen en toevoegen, zodat deze binnen de tone-of-voice van je organisatie past. Ook is het mogelijk om gelijk hyperlinks toe te voegen. Zo wordt het menselijk contact op afstand nog makkelijker, zowel voor jou als voor je cliënt.

 

Afspraak wijzigen ook mogelijk 

Mocht je cliënt verhinderd zijn, dan heb je naast het annuleren van de beeldbel-afspraak ook de mogelijkheid om de afspraak direct te wijzigen. Het is alleen mogelijk om de tijd van de afspraak te wijzigen. Dit kan je heel gemakkelijk uitvoeren binnen je WeSeeDo gebruikersomgeving in het afspraken scherm. Zodra je op de verzendknop klikt, ontvangen jij en je cliënt en hiervan een e-mail of sms bevestiging.

Cliënt kan nu ook van camera switchen

Als de beeldverbinding tot stand is gebracht, heeft jouw cliënt nu ook de mogelijkheid om de camera aan de voor- en achterzijde van de smartphone te switchen. Dit kan handig zijn als jouw cliënt je iets wil laten zien of het persoonlijk oogcontact met jou wil.

Makkelijker herstarten

Wanneer de internetverbinding even wegvalt tijdens een gesprek kan het zijn dat een gesprek wordt onderbroken. Bij een gesprek dat eindigt door technische problemen krijgt de cliënt vanaf nu een knop in beeld waarmee ze makkelijker opnieuw in de wachtkamer kunnen plaatsnemen. Zo kan het gesprek op een veilige manier gemakkelijk worden hervat.

Camera toegang geweigerd

Het kan zijn dat je cliënt al dan niet per ongeluk het verzoek tot camera toegang afwijst. De verbinding kan dan niet tot stand worden gebracht. We hebben nu verbeteringen in afhandeling van het afwijzen van het cameraverzoek toegepast zodat je cliënt minder snel “klem” komt te zitten. We nemen namelijk een link naar een informatieve pagina op binnen de WeSeeDo omgeving. Hier staat een instructie hoe je de camera weer kan vrijgeven.

Sneller navigeren

We hebben een aantal praktische verbeteringen uitgevoerd die ervoor zorgen dat een afspraak maken nog makkelijker wordt. Bijvoorbeeld; als je nu een afspraak inplant, kom je op het “Afspraak verstuurd” scherm. Als je na het wisselen van tabbladen weer terugkeerde op het afspraakscherm, moest je eerst “Nieuwe afspraak maken” aanklikken. Dit hebben we makkelijker gemaakt. Wissel je na het maken van een afspraak van tabblad en terug, dan krijg je gelijk weer het afspraakformulier.

Visuele verbeteringen

Tot slot zijn er deze maand een aantal visuele verbeteringen uitgevoerd aan WeSeeDo persoonlijk. De gebruikerservaring van de knoppenbalk voor bijvoorbeeld doorverbinden en het toevoegen van een agent aan het gesprek zijn verbeterd. Wel zo makkelijk. Daarnaast hebben we aanpassingen gemaakt aan het formaat van het eigen camerabeeld, met name op mobiele apparaten en bij gesprekken met meer dan 2 personen is dit een enorme verbetering in het gebruiksgemak.