Voor storings- en onderhoudsdiensten
Direct meekijken tijdens het telefoongesprek
Adequater en gerichter helpen
Wanneer had je tijdens het telefonisch gesprek willen meekijken?
Heb je weleens het gevoel gehad dat je tijdens het gesprek direct op afstand met je klanten mee had willen kijken? Denk daarbij aan een defecte CV ketel, kraan, kabels, parkeermeter, etc. Dat kan vanaf nu met WeSeeDo Direct!
Onderzoek wijst uit dat je met WeSeeDo Direct tot wel 80% minder lange telefoongesprekken hebt met je klanten, doordat je met de beeldverbinding van WeSeeDo Direct storingen makkelijker in kaart kan brengen en inventariseren. Dit scheelt een hoop frustraties bij je klanten en geeft je klanten een beter gevoel.
Direct beeld op afstand
WeSeeDo Direct is een slimme klantcontact oplossing, waarbij je naast het telefoongesprek direct een eenzijdige beeldverbinding opstart. Jij ziet meteen de situatie ter plekke bij je klant, waarbij de telefoonverbinding tussen jou en de klant blijft staan.
Voordelen WeSeeDo Direct
- je kan storingen direct beter beoordelen
- je kan je klanten adequater en gerichter helpen
- je kan de ingeplande bezoeken van monteurs beter informeren en aansturen
- je hebt een betere overdracht naar de storings- of onderhoudsdienst
- het scheelt een hoop frustraties bij je klanten
- het maakt je werk efficiënter
- je werkprocessen blijven gelijk, er verandert niets in je bestaande werkprocessen
- het is plaats onafhankelijk inzetbaar
- je klanten hoeven niets te downloaden of te installeren
- het is voor je klanten direct op elke smartphone bruikbaar
“Met WeSeeDo Direct kan je beter inventariseren wat het probleem is.
Daardoor krijg je een grotere efficiëntie in de uitvoering.”

Wat levert het je op?
Een grotere efficiëntie en tijdswinst
het is enorm kostenbesparend
je klanten krijgen een betere klantervaring
je biedt snellere en persoonlijke service
je medewerkers hoeven minder heen en weer te rijden
je legt minder groot beslag op je medewerkers en middelen
je bespaart op brandstof
er kunnen meer klanten geholpen worden
WeSeeDo draagt bij aan de NPS en MVO van je onderneming
Nieuw! Klant kan nu ook van camera switchen
Als de beeldverbinding tot stand is gebracht, heeft de klant nu ook de mogelijkheid om de camera aan de voor- en achterzijde van de smartphone te switchen. Dit kan handig zijn als je gelijk het persoonlijk contact wilt vergroten. De klant voelt zich gehoord en gezien. En jij kan nog beter je werk doen!
Nu ook tweezijdig beeldbellen
Maar er is meer, want daar waar je voorheen tijdens het telefoongesprek via WeSeeDo Direct gelijk met de klant mee kon kijken op locatie, is het is nu ook mogelijk om je eigen camerabeeld gelijk te activeren voor tweezijdig beeld. Vooral handig als je gelijk op wilt schalen naar het menselijk contact met de klant en de non-verbale communicatie wilt zien. Wel zo menselijk!
Veilig en security
WeSeeDo Direct slaat geen data op en voldoet aan de ISO27001, NEN7510 en Europese privacywetgeving. De privacy blijft dus gewaarborgd.
Makkelijk te combineren met elke telefooncentrale
Ongeacht welk software pakket en telefooncentrale je gebruikt, WeSeeDo Direct is binnen twee uur operationeel en gelijk eenvoudig te bedienen door je medewerkers. Daarnaast is het voor je klanten direct op elke smartphone bruikbaar. Klanten hoeven dus vooraf niets te downloaden of te installeren.

Ervaar WeSeeDo Direct zelf.
Vraag een demonstratie aan!
Liever op een andere manier contact? Bel ons op (085) 273 79 77 of gebruik ons contactformulier. Of blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief.