WeSeeDo-Logo Sluiten

Informatie en contact

Veel gestelde vragen

Op zoek naar een antwoord?

Veel gestelde vragen

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen over WeSeeDo. Heeft u vragen over het gebruik van WeSeeDo? Neem dan een kijkje in onze kennisbank.

  • Je krijgt van ons een licentie voor het gebruik van WeSeeDo. Hiermee kun je oneindig WeSeeDo’en. Er zijn verschillende mogelijkheden voor het afnemen van een licentie. Neem contact met ons op en we geven je vrijblijvend advies.

  • Geen organisatie is te klein of te groot voor WeSeeDo. Met onze plug-and-play functionaliteiten kun je WeSeeDo volledig aansluiten op de wensen en eisen van jouw organisatie.

  • WeSeeDo is op dit moment al veel geïntegreerd met verschillende HIS, EPD, CRM of andere ICT systemen. Nieuwe koppelingen zijn ook gemakkelijk te maken via onze API. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • WeSeeDo is erg gebruiksvriendelijk. Het enige wat je nodig hebt is een camera, een microfoon en een internetverbinding.

  • Dat kan. WeSeeDo is werkzaam op alle devices en alle browsers. Je kunt dus beeldbellen op je smartphone maar ook op je laptop of desktop. Of je nou IOS, Android of een ander besturingssysteem gebruikt, je kunt altijd en overal beeldbellen.

  • Je hoeft niet digivaardig te zijn om te kunnen WeSeeDo’en. Je cliënt hoeft geen codes of wachtwoorden in te voeren. Ook vragen we je cliënt niet om iets te downloaden of te instaleren. Één klik en je hebt contact.

Meer weten? Plan direct een
WeSeeDo gesprek met ons in!

We laten je graag zien hoe WeSeeDo werkt, op een dag en tijdstip dat het jou uitkomt.