WeSeeDo-Logo Sluiten

Informatie en contact

Veel gestelde vragen

Op zoek naar een antwoord?

Veel gestelde vragen

Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen over WeSeeDo. Heb je vragen over het gebruik van WeSeeDo? Neem dan een kijkje in onze kennisbank.

Algemeen

  • Bij WeSeeDo betaal je per licentie. We bieden verschillende mogelijkheden aan, zodat we perfect aansluiten bij de wensen van jouw organisatie en kunnen zorgen voor maatwerk. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demo en adviesgesprek.

  • Zeker! Of je nu een ZZP’er bent, een klein MKB-bedrijf hebt of een groot internationaal concern, WeSeeDo is de perfecte oplossing voor jouw organisatie. Onze flexibele functionaliteiten kunnen volledig worden afgestemd op jouw wensen en eisen, ongeacht de grootte of sector van jouw organisatie. Iedereen kan WeSeeDo’en, jong en oud kan ermee overweg. Daarnaast ondersteunt WeSeeDo ook minder-digivaardigen, laaggeletterden en mensen met een beperking. Lees hier meer over andere branches en organisaties die voor ons gekozen hebben!

  • WeSeeDo koppelt naadloos met jouw bestaande systemen, zodat je naast al je gegevens en workflows ook beeldbellen op één centrale plek hebt. Dit bespaart je tijd, vermindert fouten en zorgt voor een efficiëntere werkwijze. Voorbeelden van integraties zijn elektronisch patiëntendossiers (EPD’s), huisartsinformatiesystemen (HISsen), Customer Relationship Management (CRM’s), verzuimsystemen en tal van andere ICT-systemen. Onze specialisten helpen je graag met het integreren van WeSeeDo met jouw systemen. We bespreken jouw wensen en behoeften en adviseren je over de beste oplossing. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • WeSeeDo is ontworpen om veilig en gebruiksvriendelijk te zijn. Om te kunnen beeldbellen met WeSeeDo heb je enkel het volgende nodig:

    Een werkende camera: Dit kan de ingebouwde camera van je computer, tablet of smartphone zijn, of een externe webcam.
    Een microfoon: De meeste apparaten hebben een ingebouwde microfoon, maar je kunt het beste een headset met noice-canceling gebruiken voor betere geluidskwaliteit.
    Een stabiele internetverbinding: WeSeeDo werkt het beste met een breedbandverbinding (zoals ADSL, kabel of glasvezel).

    Of je nu op je computer, tablet of smartphone wilt beeldbellen, WeSeeDo werkt op alle apparaten en browsers. Wil je meer weten over hoe je kunt starten met WeSeeDo? Bezoek onze kennisbank voor handige handleidingen en instructievideo’s. Of neem contact met ons op, we helpen je graag.

  • WeSeeDo is ontworpen en ontwikkeld met inachtneming van de Web Content Accessibility Guidelines (WCAG). Dit betekent dat het platform voldoet aan internationale standaarden voor toegankelijkheid. Iedereen kan WeSeeDo’en, jong en oud kan ermee overweg. Daarnaast ondersteunt WeSeeDo ook minder-digivaardigen, laaggeletterden en mensen met een beperking. De interface is eenvoudig en intuïtief, met grote knoppen en duidelijke tekst. Er is geen installatie of registratie vereist. Deelnemers kunnen deelnemen aan WeSeeDo-gesprekken met een simpele klik op een link. Er zijn toetsenbordnavigatiemogelijkheden beschikbaar voor mensen met beperkte mobiliteit. WeSeeDo garandeert veilige gesprekken met end-to-end encryptie. Er worden geen gespreksgegevens opgeslagen en de servers bevinden zich in Nederland. Meer weten? Neem contact met ons op, we helpen je graag.

Support

  • Bij het starten van een WeSeeDo gesprek worden de camera, microfoon en speakers automatisch getest. In de uitnodigingsmail staat ook een hardware-test die je kan uitvoeren. Ondanks deze test kan het soms voorkomen dat er iets niet goed werkt. Doorloop de volgende stappen voor je microfoon en webcam in onze kennisbank om de problemen te verhelpen. Mocht het probleem na het volgen van de stappen nog steeds niet zijn opgelost, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

  • WeSeeDo heeft een stabiele internetverbinding nodig om goed te kunnen werken. Of je nu thuiswerkt, onderweg bent of op kantoor zit. Ervaar je regelmatig verbroken verbindingen? Dan is het raadzaam om je netwerk- en internetverbinding te controleren. Natuurlijk hebben we daar tips voor, die kan je hier terugvinden!

  • Jazeker! Naast het geven van presentaties en het gebruik van het whiteboard, is het in WeSeeDo ook mogelijk om je scherm te delen. Zo kun je eenvoudig video's tonen aan andere deelnemers tijdens een gesprek. Let er wel op om het delen van geluid ook aan te zetten! Kijk hier voor meer informatie.

  • Wanneer het beeld en geluid niet synchroon lopen, is dat meestal te wijten aan de internetverbinding of aan de gebruikte hardware. Zorg voor een goede internetverbinding en een browser die up to date is. Lees hier meer!

  • Hoewel WeSeeDo zelf geen ingebouwde full-screen functionaliteit biedt, zijn er wel browserinstellingen die dit mogelijk maken. Ontdek hieronder hoe je deze instellingen kunt gebruiken om WeSeeDo in volledig scherm te bekijken. Lees hier meer.

Meer weten? Plan direct een
WeSeeDo gesprek met ons in!

We laten je graag zien hoe WeSeeDo werkt, op een dag en tijdstip dat jou uitkomt.