Implementatiepartner

Beeldbellen naadloos integreren in je bestaande IT-architectuur? Dat kan met hulp van de WeSeeDo-API. De WeSeeDo-API is namelijk zo flexibel ingericht dat die op alle denkbare scenario’s goed aansluit. Videobellen hoort namelijk zo dicht mogelijk bij bestaande bedrijfsprocessen te staan om zo het gebruik laagdrempelig te houden. Met jullie vakkennis en onze organisatorische en technische ondersteuning is alles haalbaar. 

Kunnen jouw medewerkers, klanten of collega’s niet wachten op een manier om veilig te kunnen beeldbellen? Met WeSeeDo kun je niet alleen aan die vraag voldoen, maar er ook zelf van profiteren. Door WeSeeDo binnen jouw software te integreren, verhoog je het gebruikersgemak en bespaar je tijd. Daarnaast biedt WeSeeDo veel mogelijkheden om beeldbellen voor jouw bedrijf commercieel weg te zetten. Zo hebben wij verschillende opties om je eigen verdienmodel toe te passen op de licentiekosten.

Veelvoorkomende scenario’s

WeSeeDo kan jou helpen beeldbellen naadloos te integreren in jouw software. Hieronder vind je een overzicht van drie veelvoorkomende vormen van integratie. Neem voor meer informatie gerust contact met ons op, dan bespreken we welke implementatiekeuzes het beste passen bij jouw organisatie.

Scenario 1: volledige integratie

Wanneer WeSeeDo wordt ingebouwd in een bestaand softwarepakket (met bijvoorbeeld een planningsmodule, e-mailnotificaties etc.), is vaak alleen behoefte aan het kunnen voeren van een beeldbelgesprek binnen de al bestaande applicatie. Dit is met onze API geen probleem. Wanneer een WeSeeDo-gesprek wordt aangemaakt via de API, krijg je voor iedere gespreksdeelnemer een unieke link terug. Deze links kunnen dan in de reeds bestaande IT-architectuur worden gedistribueerd.

Daarnaast is het mogelijk om de unieke link in te laden in bijvoorbeeld een iFrame, waarmee het WeSeeDo-gesprek volledig in de bestaande applicatie kan worden ingekapseld. Via deze weg kun je WeSeeDo-gesprekken voeren zonder dat gespreksdeelnemers de bestaande applicatie hoeven te verlaten.

Scenario 2: gedeeltelijke integratie

Scenario 3: Single sign-on

Wil je via de bestaande software makkelijk kunnen inloggen in WeSeeDo zonder een extra stap? Dat kan met het maken van een koppeling voor automatisch inloggen. Via onze API kunnen we voor een agent een inlog-URL genereren. De agent kan daarna naar de betreffende URL worden doorgestuurd en zo automatisch inloggen.

Meer informatie?
Download hier de technische specificaties

Security

De veiligheid van onze dienstverlening is bij ons een #1-prioriteit waar we continu mee bezig zijn. WeSeeDo is ISO 27001- en NEN 7510-gecertificeerd en maakt alleen gebruik van servers die in Nederland worden gehost. Alle communicatie met onze producten verloopt over https-verbindingen. Daarbij accepteren wij alleen TLS v1.2 of nieuwer en ondersteunen we alleen sterke, moderne ciphers.

De unieke link die wordt gegenereerd voor iedere gespreksdeelnemer is de enige manier om toegang te krijgen tot het WeSeeDo-gesprek. De betreffende link bevat een unieke code die dermate lang is dat deze door derden onmogelijk te voorspellen of te kraken is. Het is daardoor praktisch uitgesloten dat iemand ongeautoriseerd toegang kan krijgen tot een WeSeeDo-gesprek.

Ervaar WeSeeDo zelf en zie hoe het werkt.
Vraag een demo aan!

Binnen één werkdag kan je tijdens een live demo afspraak op afstand WeSeeDo zelf ervaren. 

Liever op een andere manier contact? Bel ons op (085) 273 79 77 of gebruik ons contactformulier. Of blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief.

Nieuwsbrief