Heb je telefonische spreekuren? En wil je tijdens deze gesprekken de mogelijkheid hebben om elkaar ook  gelijk te kunnen zien? Dat kan nu met tweezijdig beeldbellen van WeSeeDo Direct. Zowel jij als je cliënt hoeven hier niets voor te downloaden of te registreren. Het enige wat je nodig hebt is het mobiele nummer van je cliënt. Je tikt het 06-nummer in via het WeSeeDo Direct dashboard. Je start dan gelijk de beveiligde beeldverbinding, zonder dat je hier eerst een afspraak voor in hoef te plannen. Tijdens het telefonisch gesprek kan je dus direct beeld toevoegen, wel zo makkelijk!

Nu ook tweezijdig beeldbellen

Waar je voorheen tijdens telefoongesprekken via WeSeeDo Direct gelijk met de beller mee kon kijken op locatie, is het is nu ook mogelijk om je eigen camerabeeld gelijk te activeren voor tweezijdig beeld. Vooral handig als je direct wilt opschalen naar het persoonlijk oogcontact met de beller en de non-verbale communicatie wilt zien. Wel zo menselijk!

Tijdens het telefoongesprek kan je direct op je PC of laptop je eigen camerabeeld activeren voor tweezijdig beeld.

 

Beller kan nu ook van camera switchen

Maar er is meer, want als de beeldverbinding tot stand is gebracht, heeft de beller nu ook de mogelijkheid om de camera aan de voor- en achterzijde van de smartphone te switchen. Dit kan handig zijn als de beller je iets wilt laten zien of het persoonlijk oogcontact met jou wilt. De beller voelt zich gehoord en gezien. En jij kan nog beter je werk doen!

Tijdens het telefoongesprek kan beller nu de camera op zijn/haar smartphone switchen.

 

Nieuwe gestylde WeSeeDo Direct dashboard

Ook hebben onze developers gelijk het dashboard van WeSeeDo Direct voor jou en het wachtscherm van de beller gerestyled, passend binnen de nieuwste web standaarden. En het biedt gelijk een nog betere ondersteuning voor smartphones en tablets. Wel zo makkelijk!

Nieuwe vormgeving dashboard van gebruiker.

 

Nieuwe vormgeving wachtscherm van beller.

 

Privacy blijft gewaarborgd

Naast dat het eenvoudig en gemakkelijk in gebruik is, zoals je van ons gewend bent, blijft de privacy van jou en die van jouw cliënten bij WeSeeDo uiteraard gewaarborgd.

Nieuwe functionaliteiten = service

Deze nieuwe functionaliteiten vallen binnen je huidige WeSeeDo Direct licentie(s) en zijn reeds inzetbaar. Je kan dus zonder extra kosten direct gebruik maken van deze functionaliteiten. Met deze extra features kan jij nog beter je werk doen en de kwaliteit van je telefoongesprekken met je cliënten verbeteren. Het geeft direct meerwaarde aan de gesprekken met je cliënten. En daar doen we het voor!

Nog geen WeSeeDo Direct account?

Maakt je organisatie nog geen gebruik van WeSeeDo Direct, stuur dan een mail naar sales@weseedo.nl. Wij gaan dan inventariseren hoe dit het beste past binnen jullie organisatie.

We vertellen je er graag meer over

Heb je verder vragen en/of opmerkingen? Laat het ons weten en stuur je e-mail naar support@weseedo.nl of via ons formulier. Of bel ons op telefoon +31 (0)85 273 79 77.