weseedo, beeldbellen, review, efficient_werken, klantcontact
Dzenita Merdzic | Eigenaresse van Contentively

“Dagelijks heb ik ermee te maken dat ik moet overleggen met mijn klanten door heel Nederland. Vaak lukt het niet om fysiek af te spreken waardoor we genoodzaakt waren om tools te gebruiken zoals Zoom of Skype. Dat ging altijd mis. Erger nog; het kostte veel tijd, energie en geduld.
Het was frustrerend, omdat de tools vaak niet werken of vastlopen. Daarnaast is er ook geregeld sprake van het feit dat mensen niet geregistreerd zijn en ik dan daarop moet wachten. Wat ook gebeurt is dat iemand zijn wachtwoord vergeet en dan zijn we weer een half uur verder. Uiteindelijk gingen we dan maar bellen. Bellen vind ik zelf dan weer niet fijn, omdat er vaak miscommunicatie ontstaat doordat je het non-verbale mist. De emoties, de mimiek en het zien dat iemand echt begrijpt wat je bedoelt is erg belangrijk.
 
Toen ik WeSeeDo voor het eerst zag merkte ik gelijk al dat het heel anders is. WeSeeDo is heel eenvoudig en gemakkelijk, niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn klanten. Met WeSeeDo kan ik op afstand direct persoonlijk in contact komen met mijn klanten. Registreren en downloaden is niet nodig, wat enorm in tijd scheelt.

Wat mij ook heel erg aanspreekt bij WeSeeDo is dat je jouw eigen bedrijfslogo kan toevoegen. Dus wanneer je iemand uitnodigt voor een gesprek ziet diegene jouw bedrijfslogo. Het komt niet alleen professioneel over, maar het is ook nog eens goed voor de branding en het is vertrouwd.

Alleen al voor de professionaliteit voor mijn klanten blijf ik WeSeeDo gebruiken en raad ik het zeker aan!”